Subject: Aktsiaselts "Johnny" kemikaali käitamisloa nr OKK-29-19 uuendatud teabelehe kooskõlastamine
From: "Ave Jalakas" <[email-masked]>
To: JÄRVA VALLAVALITSUS <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>
Date: Mon, 19 May 2025 09:51:02 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud Järva Vallavalitsus ja Päästeamet

Edastame Teile teadmiseks aktsiaselts "Johnny" (registrikood 10080098; 
ettevõte) tähtajatu kemikaali käitamisloa nr OKK-29-19 käitise: Paiaristi 
tankla (C-kategooria ohtlik ettevõte; kemikaaliseadus (KemS) § 21 lg 3) 
uuendatud teabelehe 19.05.2025 kooskõlastuse otsuse nr 1-7/25-164. Käitis 
asub Paiaristi, Imavere küla, Järva vald, Järva maakond (katastritunnus: 
23401:003:0030, kinnistu nr 2155736).

Lugupidamisega

	 Ave Jalakas
tehnikaosakonna peaspetsialist
+372 620 1753 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn